Archiwum

PTG Sokół Wisła

Wycieczka na Magurkę Wilkowicką

12 lipca o godzinie 10.00 wyruszyliśmy spod sklepu Hill na Magurkę. Zebrała się nas grupka 20 osób, a mianowicie:

1. Bogusia Fluder

18. Madzia Brzezicka

19. Basia Kos - Harat

20. Piotr Harat

W doborowych nastrojach i przy pięknej pogodzie wyruszyliśmy na szlak. Do marszu pod górę śpiewająco zachęcała nas niestrudzona Jadzia za co jej osobiście chcę podziękować. Nieświadomie pomogła paru osobom pokonać swe zwątpienie w siły i bez żadnych nieszczęść dotrzeć na szczyt Czupla gdzie oprócz pięknych widoków mogliśmy podziwiać, zajadać lub zbierać borówki, których w tym roku było co niemiara. Po przerwie przeszliśmy na Magurkę gdzie dołączyła do nas druga grupa uczestników robiąca podejście od strony Przegibka:

1. Mateusz Majdak

2. Wojtuś Majdak

3. Stanisław Majdak

4. Karol Majdak

5. Tymoteusz Majdak z rodzicami

oraz dołączyła do nas druhna Basia Kos.

W tak doborowym towarzystwie rozpaliliśmy ognisko, zjedliśmy przyniesione kiełbaski i na deser wszyscy dostali lody. Po sjeście i rozdaniu dyplomów za zdobycie szczytu Magurki podzieliliśmy się na try grupy i szczęśliwie wróciliśmy do domu.